Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Regulamin Wysyłki Produktów Hurtowni GSM i Elektroniki

1. Postanowienia Ogólne
1.1. Regulamin określa zasady wysyłki produktów przez hurtownię akcesoriów GSM i elektroniki małej.
1.2. Hurtownia zobowiązuje się do realizacji zamówień zgodnie z niniejszym regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa.
1.3. Klient składając zamówienie akceptuje niniejszy regulamin.
 

2. Zamówienia
2.1. Zamówienia mogą być składane przez formularz zamówieniowy dostępny na stronie internetowej hurtowni, telefonicznie lub mailowo.
2.2. Zamówienia składane telefonicznie są równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz zobowiązaniem do zapłaty za zamówiony produkt.
2.3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych kontaktowych oraz adresowych.
2.4. Hurtownia zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych klienta przed realizacją zamówienia.


3. Płatności
3.1. Akceptowane formy płatności to przedpłata przelewem bankowym, płatność przy odbiorze (za pobraniem) oraz płatność kartą kredytową.
3.2. W przypadku wyboru płatności przedpłatą, realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu środków na koncie hurtowni.
3.3. W sytuacji, gdy klient nie dokona płatności w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.


4. Realizacja Zamówień
4.1. Hurtownia realizuje zamówienia w terminie od 1 do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności.
4.2. W przypadku chwilowego braku towaru, klient zostanie poinformowany o przedłużonym czasie realizacji zamówienia.
4.3. Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez przewoźnika.



5. Wysyłka i Dostawa
5.1. Wysyłka produktów realizowana jest za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich.
5.2. Koszt wysyłki pokrywa klient, chyba że oferta hurtowni stanowi inaczej.
5.3. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na pełną wartość zamówienia.
5.4. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia przesyłki, klient powinien spisać protokół szkody oraz poinformować o tym hurtownię w ciągu 24 godzin.



6. Zwroty i Reklamacje
6.1. Klient ma prawo do zwrotu nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki, bez podania przyczyny.
6.2. Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta, chyba że hurtownia zdecyduje inaczej.
6.3. Hurtownia nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem.
6.4. W przypadku reklamacji, klient zobowiązany jest do zgłoszenia problemu drogą mailową lub telefoniczną. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.



7. Ochrona Przed Oszustwami
7.1. Hurtownia stosuje procedury weryfikacyjne mające na celu zapobieganie oszustwom.
7.2. W przypadku podejrzenia oszustwa, hurtownia zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia i kontaktu z klientem w celu wyjaśnienia sytuacji.
7.3. W przypadku potwierdzenia oszustwa, sprawa zostanie zgłoszona odpowiednim organom ścigania.



8. Postanowienia Końcowe
8.1. Hurtownia zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie. Zmiany obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie internetowej hurtowni.
8.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
8.3. Wszelkie spory wynikłe na tle realizacji zamówień będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby hurtowni.

---

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta
pod numerem 884 771 885 lub mailowo biuro@falcongsm.pl

Przejdź do strony głównej

Newsletter

Newsletter

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu